بزرگترین اتوبوس دنیا در چین رونمایی می شود
 
امروز،تکنولوژی فردا
اینجا روزمره‌گی رنگ تکرار نداره
درباره وبلاگ


AREFASP@MSN.COM
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : عارف

  با توجه به رشد جمعیت چین، حمل نقل عمومی نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در همین راستا بزرگترین اتوبوس دنیا قرار است در شهرهای پکن و هانگزو چین که جزء شلوغ ترین شهرهای این کشور به شمار می روند شروع به کار کند. براساس آمار سال 2010، چین بیش از 1.3 میلیارد نفر جمعیت دارد پس دور ذهن نیست اگر بزرگترین اتوبوس دنیا در این کشور تولید و بکار گرفته شود.


بزرگترین اتوبوس دنیا که 25 متر طول دارد Youngman JNP6250G نام گذاری شده است. این اتوبوس نسبت به اتوبوس های معمولی حدود 13 متر طویل تر می باشد و قادر است 300 نفر را در خود جای دهد. این اتوبوس ها قرار است به زودی در ترانزیت سریع السیر شهرهای پکن و هانگزو استفاده شوند.

طول بسیار بزرگ این اتوبوس باعث شده تا حداکثر سرعت آن به کمتر از 80 کیلومتر در ساعت برسد.

از آنجای که جمعیت چین روز به روز رو به افزایش است دولت این کشور همواره به دنبال توسعه سیستم های حمل و نقل عمومی و یافتن راه حل های مناسب برای کاهش ترافیک است.


ZOOMIT.IR

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 53915
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

" autostart="true" hidden="false" loop="false" width="280" height="44"> scrollDelay="80" direction=up width="200" height="300"> در بالای هر پست 5 ستاره موجود است که میزان رضایت شما عزیزان را از آن مطلب نشان میدهد لطفا پس از خواندن آن مطلب از 5 ستاره یکی را انتخاب کنید.در بخش پیوند های این وبلاگ بزرگترین و کاربردی ترین سایت های فارسی موجود است.لوکس بلاگ دارای تبادل لینک هوشمند میباشد،با ثبت کردن سایت یا وبلاگ خود در آن ریت خود را در گوگل بالا ببرید.لطفا میزان رضایت خود را در باره‌ی این وبلاگ در قسمت نظر سنجی بیان کنید.با نظر هایتان به ما انرژی ادامه بدهید
Pichak go Up